Connecting Slovenia je neprofitna slovenska organizacija, ki je prvič ugledala luč sveta oktobra 2006. Tekom delovanja je skrbela za aktivnost na slovenski gaming sceni z različnimi tekmovanji, novicami in prispevki, med katere spadata tudi seriji intervjujev Kdo? in LAN-o-pis-ev. Organiziranih je bilo na ducate Call of Duty 2, nekaj Counter-Strike 1.6 ter par FIFA tekmovanj. Conn.Si je sodeloval tudi pri izpeljavi dogodkov, med katerimi izstopata prvi in drugi Epicenter Cyber Games. Ljubitelji in ljubiteljice ešporta niso obiskovali Conn.Si samo zaradi aktualnih novic, tekmovanj ter rezultatov, temveč so prihajali tudi zaradi slik, video vsebin in največje zbirke slovenskih posnetkov v igrah kot so Counter-Strike 1.6, Call of Duty 2 in 4, WarCraft 3 TFT, Command & Conquer 3, ter Quake in Unreal Tournament serije.

 

Leta 2008 pa je kljub uspešnosti portala prišlo do odločitve, da se projekt za nedoločen čas prekine. Razlogov za to je bilo več. Po eni strani člani vodstva niso imeli več časa, energije in sodelavcev, da bi celotno zadevo vodili na željenem nivoju, po drugi pa tudi Slovenija tedaj ni bila ravno pripravljena za razcvet ešporta. Spletne skupnosti slovenskih WarCraft 3, UT, Quake in Counter-Strike igralcev so počasi izginjale, načela sta jih zob časa in neaktivnost starejših igralcev, v polnem razcvetu pa je bil World of WarCraft, ki pa še danes buri duhove glede kategorizacije tega MMORPG-ja kot tekmovalnega. WoW se je izkazal kot nekakšna spužva, ki je posrkala še tistih nekaj zadnjih kaplic v vodnjakih iger, predvsem WarCraft 3 in Counter-Strike, ob tem pa v zameno ne nudi ničesar. Tako je znotraj vodstva prišlo do odločitve, da se Conn.Si zapre.

 

Konec avgusta 2012 pa sta priljubljeni StarCraft 2 in najnovejši Counter-Strike: Global Offensive privedla do potrebe po aktivnemu, uporabniku prijaznemu in informativnemu portalu, namenjenemu vsem slovenskim ljubiteljem ešporta, na katerem bi lahko prebirali o dogajanju na domači in tuji sceni. Hitro je bilo jasno, da slovenska scena potrebuje nekakšen stari Conn.Si – in kaj je boljšega kot preurejen in moderniziran, vendar originalen Conn.Si?

 

Obiskovalci prerojenega Conn.Si bodo lahko uživali ob branju takšnih in drugačnih prispevkov, s poudarkom na domačo sceno in njene igralce. Skupaj bomo odkrivali preteklost, uživali v sedanjosti in ustvarjali prihodnost. Na voljo jim bo redno posodobljena knjižnica posnetkov tekem bivših, današnjih in venomer tudi bodočih slovenskih igralcev videoiger, sodelovali pa bodo lahko tudi na raznovrstnih tekmovanjih in nagradnih igrah. Vedno pa bodo na tekočem o dogajanju na slovenski gaming sceni, kar je naša glavna naloga.